Vyvazování podvozků s integrovanou funkcí pro výměnu náprav a komponentů pod skříní vlaku jsou velmi oblíbené pro systémy metra s průjezdnou kapacitou 30 tun (od 10 do 16 tun nosnosti na nápravu), ale také pro výměnu podvozků pro vlaky EMU, vysokorychlostní vlaky nebo velké lokomotivy s průjezdnou kapacitou od 15 do 25 tun nosnosti na nápravu.

Stroj může být navržen od minimální nosnosti 10 tun až po 50 tun nosnosti nebo v případě potřeby i více. Díky vyvazování podvozku s mělkou jámou a boční extrakcí je možné vyjmout podvozek, nápravy a součásti podvozku pomocí vyhrazených rozhraní. Tři činnosti s jedním strojem! Můžeme dodat také vyvazování pro třínápravové lokomotivy do hmotnosti 200 tun.

ERGONOMIE

ERGONOMIE

Základem koncepce je maximalizace dostupného prostoru a snadné používání
FLEXIBILITA

FLEXIBILITA

Jeden stroj umožňuje provádět více operací
TECHNOLOGIE

TECHNOLOGIE

Technologický obsah je na nejvyšší úrovni a je neustále aktualizován

Nahoru